چند ویدیو که دوست دارم

کلا یوتیوب همه چیز را متحول کرده و حق دارد در رتبه سوم رتبه بندی الکسا قرار بگیرد، دنیایی است نو و تازه و هرکه به فراخور حالش از آن صید می‌کند. من در زیر چند ویدیو که در یوتیوب دیده‌ام و دوست داشته‌ام را می‌گذارم. هر چه کردم نشد و باز حال و هوایش سینمایی شد.

احمد کچ ، نوازنده ترکی باغلاما ، قطعه اصلی ساندترک فیلم پاپیون را با ساز ترکی‌اش به زیبایی می‌نوازد.


کوین اسپیسی ، بازیگر توانای آمریکایی در برنامه «در اکترز استودیو» ، تقلید صدای مشهورترین بازیگران این متد را از قبیل مارلون برادو ، ال پاچینو ، کریستوفر واکن ، جک لمون و کلینت ایستوود در می‌آورد.

نوازنده ای که ویدیویش را در یوتیوب گذاشته ، با پیانویش قطعه بسیار دل‌نشین «هرکس» را از ساندترک فیلم حرفه‌ای اثر استاد انیو موریکونه می‌نوازد.

تماشای اجرای استودیویی قطعه «صدای سکوت» که قطه آغازین «فارغ‌التحصیل» است ، توسط سایمون و گارفونکل لذت بسیاری دارد.

گئورک زمفیر در اوج جوانی (سال 1977) قطعه «چوپان تنها» که یکی از چندین قطعه ناب ساندترک «بیل را بکش» بود را می‌نوازد ، جوانی استاد هم خیلی بیشتر ویدیو را نوستالژیک می‌کند.

ناتالی پورتمن که در بازی‌گری قبولش دارم و از بازی‌گران موردعلاقه‌ام است رپ هم می‌خواند ، آن‌هم بدون هیچ‌گونه تاخذ به حیا.

*پس‌نوشت: حرف از ناتالی پورتمن شد ، در یوتیوب تریلر فیلم «قوی سیاه» فیلم جدید دارن آرونوفسکی را دیدم.

*پس‌ترنوشت: این قطعه را اتفاقی دیدم و حیفم آمد آن را نگذارم.

قطعه «راه رفتن در بروژ» از ساندترک استثنایی فیلم «در بروژ» اثر ماندگار کارتر بورول

پس‌ترنوشتII: امروز زادروز ادوارد نورتون ، رابرت ردفورد ،‌پاتریک سویز و رومن پولانسکی بود و دیروز هم دو استوره سینما یعنی باب دنیرو وشان پن به دنیا آمده بودند. نمی‌شد این همه مناسبت خوب اتفاق بیافتد و من نامی از آن‌ها نبرم.

6 دیدگاه

دسته ویدیو

6 پاسخ به “چند ویدیو که دوست دارم

  1. سلام.زیبا بود
    به وبلاگ منم سر بزن
    میتونی منو به پیوندهایت اضافه کنی، تا پس از آن من نیز انجام دهم
    متشکر

  2. وحید جلالی

    نصفه شبی حالم رو خراب کردی شما.آخه من که دایال آپم چیکار کنم الان؟

    • به امید روزی که همه ویدیوهای خوب حضرت یوتیوب توسط همه دیده بشوند. من خودم هم سرعتم آن‌چنانی نیست ، همه این‌ها را دانلود کردم و دیده‌ام.

  3. amir

    من كه فقط نوشته ميبينم

    لينك دانلود ميزاري

  4. Alir3z4

    ایولا
    رپ ناتالی خیلی با مزه بودمخصوصا جواب به طرف داراش که دوسش دارن
    فیلم The Leon Professional یکی از بهترین فیلمایی هست که دیدم و بچگی ناتالی…
    کلیپ پیانو هم عالی
    به بلاگت سر میزنم از این به بعد…

پاسخی بگذارید

