آی‌ام‌دی‌بی، تولدت مبارک

در مطلبی که همین تازگی‌ها نوشته بودم به پوست اندازی و تازه شدن آی‌ام‌دی‌بی ، بزرگ‌ترین وب‌گاه اطلاعاتی سینمای دنیا پرداختم. حالا چند روزی است که در این سایت خبر از جشن 20 سالگی دیده می‌شود، (خودم خیلی پی‌گیر تاریخ و جغرافی سایت نبوده‌ام، اما اعتراف می‌کنم که از شنیدن این که سایت 20 سال دارد شگفت‌زده شدم) و برایش صفحات ویژه‌ای تدارک دیده شده است. از بهترین‌های این بیست سال به انتخاب خود آی‌ام‌دی‌بی و به‌ترین بازی‌گران و کارگردانان و نقل‌قول‌های سینمایی و… دست زده است. کاربران هم می‌توانند با انتخاب فیلم‌ها و بازی‌گران و کارگردانان مورد علاقه خود در یان بیست سال یک فهرست همیشگی از خود به جا بگذارند. برای ایجاد یک فهرست بری خودتان ابتدا در وب‌گاه ثبت‌نام کرده و سپس در اینجا نام فیلم‌های موردعلاقه‌تان را نوشته و انتخاب کنید. خودم هم در همین پست به محض این‌که کامل اش کردم فهرست‌ام را می‌گذارم.

2 دیدگاه

دسته وبگاه‌های سینمایی, یادبود, درباره سینما, زادروز

2 پاسخ به “آی‌ام‌دی‌بی، تولدت مبارک

  1. milad

    اولا نمی خواد با لقات احمقانه ای مثه رایا…نمیدونم چی واسه ما به اصطلاح فارسی رو پاس بداری!ثانیا داری از چی حرف می زنی؟تا اونجایی که من دیدم imdbبهترین وب گاه اینترنتی(حداقل برای من )فیلتر شده!!!!!!!حالا داری فارسیو واسه کی پاس می داری؟!!!!!!می خوای بری به کودوم ملتی زبونتو نشون بدی در حالی که داری توی یه کشور ایزوله (با نا آگاه ترین مردمان که هیچ گاه مایل به یادگیری و کسب اطلاعات درستو واز همه مهمتر فکر کردن نیستند)که به مانند عصر حجر با تفکرات متحجرانه رهبری و کنترل می شه زندگی می کنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!البته امیدوارم بهت بر نخورده باشه در اون صورت باید عذر خواهی منو بپذیری.خداییش بنویس e-mail

پاسخی بگذارید

