دیالوگی از فیلم «روز تولد بچه»

سمت راست، ایتن ترمبلی و سمت چپ پیتر های‌من

سمت راست، ایتن ترمبلی و سمت چپ پیتر های‌من

ایتن ترمبلی: فکر می‌کنی دریل (دوست سیاه پوست پیتر)  با زن‌ات خوابیده؟
پیتر های‌من: نه.
ایتن ترمبلی: ولی من فکر می‌کنم, منظورم اینه که چرا باید این ماشین گرون‌قیمت رو به‌ات قرض بده چرا باید این همه پولو به‌ات بده؟ حتما واسه اینه که …
پیتر های‌من: واسه اینه که اون دوست منه، واسه اینه.
ایتن ترمبلی: تا حالا رفتی باغ‌وحش سن‌دیه‌گو؟
پیتر های‌من: یه سئوال ازت دارم. چه‌طور این سه‌تا سئوال به ذهن‌ات خطور کرد؟
ایتن ترمبلی: داشتم به زن تو و دریل فکر می‌کردم, و این‌که دریل زن تو رو حامله کرده باشه, به این فکر می‌کردم که بچه‌شون ممکنه چه شکلی باشه؟ و این‌که شاید شبیه یه بچه‌گوره‌خر باشه. و بعدش یادم آمد که من اصلا تو عمرم یه گوره‌خر هم ندیدم و بعدش فکر کردم که باید سر راه کالیفرنیا به باغ‌وحش سن‌دیه‌گو بریم.
پیتر های‌من: نه، من هیچ‌وقت به باغ‌وحش نرفتم، لطفن سئوال بعد.

روز تولد بچه (IMDb) – تاد فیلیپس – 2010

*زاپاس: لینک سکانس باغ‌وحش سن‌دیه‌گو در یوتیوب

بیان دیدگاه

دسته نقل قول‌های سینمایی

پاسخی بگذارید

