مرثیه‌ای برای شماره بیست و هشت

جِی جِی ِ من

ای پریشان مو و خوش آهنگ

ای همیشه غم‌زده، آلوده در ماتم

دوست‌ات دارم صدای‌ات را

دوست‌ات دارم نگاه پر اشک و آه‌ات را

دوست ات دارم همیشه بودن‌ات را

بیست و هفت‌ساله،

ام‌سال اگر می‌بودی هنوز …

شست و هشت سال داشتی

اما غریبه بودی و نااستوره

دیگر «دوران تابستان» و «شاید» و «تکه‌ای از قلب‌ام» این‌گونه که اکنون هستند نمی‌بودند،

نمی‌بودی.

خوب رفتی، و خوب ماندی

جِی جِی ِ من

جنیس من

جاپلین من

جنیس جاپلین

جنیس جاپلین

به افتخار جنیس جاپلین، دخترک 27 ساله‌ی رویاهای‌ام کلاه از سر برمی دارم و همیشه خودش و ترانه‌های اش در گوشه‌ی ذهن‌ام استوار و پای دار هستند.

در مورد انتخاب عنوان : مجلله‌ی رولینگ استون در سال 2008 جنیس را در بین 100 خواننده برتر قرن در رتبه‌ی بیست و هشتم قرار داد.

بیان دیدگاه

دسته درباره موسیقی

پاسخی بگذارید

