بی‌عنوان

همبن جور این صفحه جلوم باز بود و نمی‌دانستم چی می‌خواهم بنویسم توش؟ یک مطلب سینمایی؟ یا مطلبی راجع‌به موسیقی؟ یا ادبیات و مثلن کتاب جدیدی که دارم می‌خوانم؟ یا مقاله‌ی جدیدی که خوانده‌ام؟ یا ویدیوی جدیدی که از آی‌پد دیده‌ام؟ چی؟ از چی می‌خواهم بنویسم؟ اصلن بنویسم یا بگذارم برای وقتی که سردماغ‌تر باشم؟ عدم قطعیت عجیبی رو حس می‌کردم، تازه اگر کاربرد درست‌ این اصطلاح را در جمله‌ی قبل استفاده کرده‌باشم. بعد دیدم تو زندگی واقعی هم شاید همین‌طوری‌ام. هردمبیل، بدون هدف، نامطمئن، بی‌یقین، روش‌گریز. یادم است دبیرستان می‌رفتم شاید، کتابی را نوشته‌ی آنتونی رابینز خریدم به قیمت هفت‌صدتومان. آن‌موقع‌ها اصلن آنتونی رابینز به معروفیت این زمان نبود. یعنی سالهای بعد کم‌کم اسمش را از این و آن می‌شنیدم. ولی خوب آن سال‌ها معروف نبود. حالا می‌خواهم بگویم اگر از همان‌زمان به مفاد! آن کتاب عمل کرده‌بودم تا الآن احتمالن انتونی رابینزی ، جیمز رانی (استاد رابینز) چیزی شده بودم برای خودم.

بیان دیدگاه

دسته روزنوشت

پاسخی بگذارید

